JULAFTON

Fick en julklapp i år … en vitlökspress . Så snäll har jag varit!
Nee va ;)  
så klart skoja jag med er ,, ALLA VET ATT JAG ÄR SNÄLL !!!



* 4 000 av mormor och farmor
*Presentkorthööks, MQ, + ta hål i öronen (vet jag är mobbad som inte har det ,, men måste erkänna att jag är lite rädd (a).
*En duk av farmor ^^
*Lakan av mormor
*säng överkast
*Choklad –tradition
*2 filmer ,det är kanon , och Patrik 1,5 
Måst tillägga att jag höll på att gråta ihjäl mig till Patrik 1,5 haha.
*Pannlampa –haha
*Godis
*parfym : )
*En Adidas tröja !!!!
*Bok – fyrvaktaren tror jag den hete
*smyckeskrin
*Sen fick jag, Magge  & Fredde en stereo med :)

|| Sen innan jul fick jag en john deere keps och tröja av älsklingen och 4 nagellack av bellus & nillis <3||


 Jul oss familjen Mjärdner :
Gick upp vid 10 absolut inget att se på tv, blev sur och tvingades se på något tråkigt
vi 12 gick vi till mormor och åt mat ,höll på att spy av all MAT
|| någon mer en jag som tänkt på hur konstig jul mat är , typ ihop plock av allt||
Sen vid 15.00 kalle anka.
Efter det fixa mig inför kvällen
Åkte och tände ett ljus för morfar på kyrkogården<3
Sen blev det kusinerna i Tjällmo hela kvällen som alltid.  
Jag och mamma + Gunnel gick på julaftons mässa i kyrkan, kände mig VÄLDIGT kristen!!
kom väll hem runt ett och då satte jag mig och såg på Patrik 1,5 .
God natt vid fyra ;)

hade i alla fall en jätte bra jul pusssssssss<3


Kommentarer
Postat av: Nilla

Ja visst är Patrik 1,5 sorglig!

2009-12-26 @ 00:34:46
URL: http://www.soda-golden.com
Postat av: Linda

Ojj vad mkt presenter du fick XD .. Åh.. hål i öronen :D Det gör ont.. men bara i typ en halv sekund.. så det är värt det :DDDDD Det kommer gå bra <3 Vart ska du ta hålen? Om det är i Finspång kan jag följa med som phsykist stavning stöd X'D <3

2009-12-26 @ 09:52:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0