Sitter i skolan .

Sitter i skolan och det suger!
har håltimme och börjar inte för en halv tre ...
Så sitter och segar i datasalen inte så kul försöker skriva på avels katt uppgiften men det går inte bra hittar inte vad sjukdomarna betyder typ :/ HJÄLP!!!

Sen blir det småföretagarna, ida är sjuk så jag får väll sitta der och nörda själv. Ska göra en logga typ till företag...
När jag kommer hem ska jag öva hästprov tvätta och åka till ikano med Nilla och Carro :)<3
 
vet inte vad jag ska skriva.. hade ridlektion i går kväll.
Aksel gick jätte fint på tygeln ,gick skit bra i traven men i galoppen ville han inte, så hoppas det går bättre nästa gång. Gillar verkligen den där hästen!!


puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0