VV -Vreta vecka!

Har inte skrivit på hundra år :)

Veckan!


Måndag! rätt seg dag :/ Var på Ikano med Manda & Daniel. Köpte en tröja på Cubus,jätte sööt! och sen lite mat :) 500 kr försvinner väldigt fort :o 

Tisdag! Blev trög förklarad av min hundlärare tack för den säger jag bara !!! Sen på kvällen kom Gabriel vi såg på idol och sen så sov han oss mig :)<3

Onsdag! Var på Kolmården med klassen :D rätt kul men endå låååång tråkigt ,det bästa var att vi fick gå in till vargarna. fick en puss av en :D COOOLT säger jag bara!

Torsdag! Skolfoto (y) tror inte det blev bra eller hur skulle det kunna bli det x) dom små blev fett fula i alla fall!! Sen så åkte halv klassen på studie besök på en gris gård!! :O liksom kul att gå runt och lukta GRIS!! men endå rätt okey:) Sen på kvällen följde jag med Bella till Sjögesta för hon hade typ kvälls fodring där så hjälpte henne med den. Efter det kom Gabriel och sov oss mig :D

Fredag! backade bullar på mikrobiologin inte så jätte kul och inte blev dom goda heller haha :". sen matte gick åt fa* Sen åka hem ,eller jag åkte till farmor orka inte åka till finspång:)

puss på VECKAN !!!<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0