Beslutsångest!!

I dag har det varit möte om stallet verkar ju inte så jätte bra ekonomiskt då.
Men alla får hjälpas åt, så går det nog till slut.
Med vilja och kommer man långt här i livet!!

Känner att liv håller på att bli som det var förr, vilket inte är bra!! Jag är sjukt o pep på allt,
 jag försöker men det går fan inte!!! En desperation till och jag dör, orkar inte med det igen!
Förutom det så är väll det mesta bra ska till stallet i kväll och ha lektion. Älskade hästar ni gör mitt liv!

Sen hur kan man vara rädd för kärleken?
Hur kan man vara så osäker som jag ,SJUKT säger jag bara!!!!


/ Ina


 
DIMKA ÄR INGET MONSTER!!  Saknar henne mkt <3


Kommentarer
Postat av: Sussie

Hej Jag om någon vet att Dimkis inte är ngt monster Jag äger henne och hon är mitt allt Snälla berätta om henne hur hon var när du hade henne ALLT Hur lång tid du hade henne var ni bodde hur hon betedde sig vad hon kunde vad hon gillade mm osv Allt snälla Med vänlig hälsning sussie

2014-10-05 @ 23:48:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0