LÖRDAG!!

Alla var på augustifestivalen i norrköping ,utom Lorryboll hon satt hemma ,, för hon skulle på möte dagen efter!!!
Sitter här i min ensamhet pratar med folk på msn vilket LIV säger jag bara !!!
Men här hemma händer inte mkt ,har ätit mat med familjen<3
 Fredde har lite komiskt somnat i väntan på att han ska få datorn sööt;)
Känner för film & popcorn så där har ni min natt!!!
I morgon blir det Årsmöte om stallet ,hoppas det går vägen för mitt älskade stall<3
Sen på kvällen ridlektion ,sen Vreta & FEST?? Skulle inte sitta helt fel!!
Men Puss på er!!                                                                                                                  
<3/ LorryCoolboll


Kommentarer
Postat av: Nilla och Soda

Snyggbloggen då ;)

2009-08-22 @ 23:54:54
URL: http://www.soda-golden.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0