Sötlåt!

asso sötaste låten ever <3<3<3
gillar den ,vist den är säkert gammal men orka bry sig!!:)

http://www.youtube.com/watch?v=xPxMxgdshak
 

Jag längtar tillbaka då allt var så bra,
när man var liten så lekte man varje dag.
Mamma hon tjata om saker och ting,
men allt man gjorde var att springa omkring.


Jag minns när jag var liten, jag minns det som igår.
Man brydde sig varken om kläder eller hår.
Man klaga på maten, man klaga på allt.
Man gjorde bara saker man tyckte var ballt.
Men nu är man äldre och fattar lite mer.
Man tänker lite annat på saker som sker.
Man längtar tillbaka på tiden som var,
när man var liten då tiden var underbar.


ÄLSKA <3 haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0