VeCkAn !!

Ska skriva om veckan ;) bara för att jag vet att alla är sjukt nyfikna på vad jag gjort!!

Måndag:
Hoppa över matten på morgonen. Sen åkte jag till skolan så klart hade inte mina dryga klass kompisar sagt något om att idrotten var inställd :@ Så börja inte för en 14.30 = två och en halv timme hål helt själv. KUL svar nej!!
På kvällen åkte jag, Nilla och Carro till Ikano. Försökte hitta kläder, men hitta inte ett skit :(
Sen gjorde vi tommat sopa ,så sjukt gott <3 I LÖVE TOMMAT SOPPA!


Tisdag:
 Hade ungdjur med Sandra var väll ok! Sen räddades eftermiddagen av att Åsa frågade om det var några som ville följa med till 'kolmården och se när dom avliva en häst.
Så jag, Nilla, Karin, Amanda, Sofia och Veronica åkte ditt. Först styckade dom ner en häst som typ bara var kött kvar på, efter det fick vi se på lejonungar och gå i stallarna. Det var skit roligt, lejon ungarna var jätte söta :P
Sen kom det två gamla travare som dom avliva ,det var helt sjukt sorligt ,börja nästan gråta.
Orkar inte gå in på mer detaljer.
In  your face Christer!! ,såg på han att han inte trodde jag skulle klara av att se en häst dö!
Men jag är tuff fast jag fick häst blod på skon blää!

Onsdag:
Hade Bås med Ellen gick väll bra förutom att jag och ida glömde att sätta i silstrumpan,
Christer = litet damp anfall.  Sen på efter middagen hade jag bås själv MAMMA säger jag bara!! Ida hjälpte mig en stund sen åkte hon hem så jag blev själv, INTE KUL! men det gick bra en då.

Torsdag:
NO School for Lorryboll! städa lägenheten ist.

Fredag:
Mupp dag skulle redovisa om kolning men fick göra det v.49 ist. så var ledig från 8.30 till 12.30!!
jag och Yannick gjorde bort oss för Tobbe, så sjukt roligt HAHAH!!
Sen jobba jag mega mkt matte : O Så Kurt kan känna sig stolt 8D
Efter skolan åkte jag hem till Gabriel ,puss på han <3

// Kristin :*

 


Kommentarer
Postat av: Linda

;D

2009-11-22 @ 17:24:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0