fett tråkigt i skolan !

Sitter i skolan och livet är rätt segt måste jag säga.
Sitter och väntar på att min lektion småföretagarna ska börja känner verkligen inte för att ha lektion !!!
 Efter skolan blir det att åka till ikano med nilla!
Vet inte vad jag ska köpa ,funderar på kläder och inte så mkt mat ;)
I kväll PLUGG fy fan vad läxor jag har!! Det enda bra är att världens bästa älsklings Gabbe kommer <3<3
Har 19 dagar kvar att göra något åt saken !
Plus att Nilla och jag måste ta hand om lite viktiga saker som finns på våran balkong. 

Och så vet jag inte vad som hänt med min älskling ponnys. Hon är helt konstig vill typ inte gå på fyrkantsspåret bara gå in till mitten, plus att hon bockar och sparkar massa i galoppen och nu pratar vi mer en vanligt:(
Igår gick det i alla fall bättre en gången innan men A något är fel i alla fall.
 I löve you !

Puss / kristinis



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0