Sista Tävlingen- 09

<3

Vaknade vi åtta och var lika trött som alltid plus att det var iskallt och regna ute !!
Men på något sett fick jag kraft att åka till stallet :))
Hoppa bara 50 cm men vafan, skulle gått med 60 cm idag för hon var på humör - det gillar jag :D
Kom in på banan kände att hon var på G :))
hoppa hela banan felfritt och det gick mkt bra !!!
Efter tävlingen lite galopp på vägen sen skulle Gittan rida henne i Veteranhoppningen ,gick inte jätte bra haha men hon var duktig en då .

Var antagligen min och gemyts sista tävling tillsammans :'( stallet har tydligen hittat en som är intresserad av henne *FAN* men en då bra för henne..
Vi slutar i alla fall med flaggan i topp!!!!!
Älskar dig Köhls Gemyt <3

Har varit en skit bra dag med skit dåligt väder :)
Nu ska jag ta han om min hög med ridsaker som ligger i köket - roligt att veta jag vet ;)

Saknar gabbis med <3

//Kristin
 
Du är sötast & bäst i mina ögon !!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0