APU- vecka 1

Den här veckan har jag haft APU med nilla på en grisgård i Vadstena.

Måndag:
Klockan ringde vi halv 6 ,man liksom är så pepp ..not. Åt lite frukost, fixa oss sen ut i en iskall bil, vi åkte runt och leta efter gården vi skulle vara på, fanns typ hur mkt grisgårdar som helst :O
Till slut hitta vi gården :) helt okey. Dom som ägde den var hur sköna som helst typ, dom som arbetade var väll hum typ en gammal vreta elev, trodde han var skit cool, men liksom jag är coolare ;) och han pappa han var väll med OK.
Vi fick mocka = jobbigt, fodra, ge mat sen fick vi sluta men man var en då helt död.
kvällen bestod väll av att SOVA.

Tisdag:
Vaknade och hade ont över allt ,men lyckades ta oss till grisarna.
Vi fick mocka ,strö, fodra och seminera en gris :O säger så här ...INTE MIN GREJ:O uhe !!!

Onsdag:
Vaknade och hade ont överallt typ :/ kändes som man hade kommigt in i arbetes rutinerna ..mocka, strö, fodra, sopa. Vi gjorde största tabben också :O Martin sa till oss att sopa gången oss slakt svinen. Vi lyssna inte så bra och sopa alla gångar, skit långa och typ 1 dm damm på golvet. SÅ JÄVLA JOBBIGT :O kunde inte andas för allt dam !!!
Sen kom Martin och sa att vi inte skulle soppa där (y) vi hade typ 5 meter kvar som inte var sopat
 h..e ..h..e :*(  På kvällen blev Nilla sjuk så ringde och fick ledigt torsdag-fredag inte mig i mot, men synd om Nilla :(<3

Torsdag:
Åkte hem till bästa BÄSTA Gabriel, kan säga att jag saknat honom MASSA<3
Sen på kvällen åkte jag hem för nördarna Gabriel och Kim skulle se på hockey.
;)

Fredag:
sov och slö sen på kvällen åkte jag till gissa vem ,bästa Gabriel ofc ;)
Vi såg på idol och Pettson och findus, mys <3
Tycker så sjukt mkt om dig <3

Lördag:
Åkte hem, nu ska jag städa och sen i kväll mys med familjen typ :)

puss:*

  


Kommentarer
Postat av: Linda

(Y)

2009-10-17 @ 20:19:13
Postat av: grisnills

Fan vad duktiga vi är Kristin! Det är sjukt.

jag är frisk nu och din säng har smulan legat och vaktat hela helgen så "de ä baa o komm"

PUSSIPUSSS

2009-10-17 @ 22:06:13
URL: http://www.soda-golden.com
Postat av: Traktorn ;)

Typ sööööta grisar :P haha

2009-11-01 @ 18:28:04
URL: http://deegeen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0