sov gott bitches

Sitter här och segar, läser Gaybloggen.com <-- bästa E V E R sjukt skön kille.
Och klockan är inte tolv en :O och jag har stora planer för att sova, jag kanske är lite sjuk känner mig lite offig!

Tänkte skriva ner veckan som gått :)

Måndag:
Dagen började med att jag försov mig ,iskallt i lägenheten, dålig hårdag liksom vad mer kan gå fel tänker man ju ... Sen drog jag upp persiennen och gissa vad , jo så klart spöregnar det ute
(Y) säger jag bara!!!
Har inget buss kort så fick cykla på Nillas cykel som inte har något stänkskydd. Så min jacka och *VITA*
 väska blev jätte fin .. kan ju säga att jag inte var på bästa humöret !! länge sen jag blev så sur haha. Resten av dagen gick väll rätt okey en då. Gabriel kom på kvällen så jag och Nilla fick åka John deere till flygeln.  John deere är en grön traktor med gula hjul som tydligen är bättre en andra traktorer eller något..

Tisdag:
Fick gå upp halv sex , så är livet när man är bonde -_- Ne men vi hade ladugården hela dagen. Jag, Malin & Ellen hade lös gick väll rätt bra. Sen resten av dagen fick vi leda kossor för som skulle verka klövarna.
rätt ok det med.

Onsdag:
F e s t   oss  b ä s t a  Nilla <3
Bästa tjejerna Nilla, Paulina ,Yannick ,Lisa ,Ida ,Linnea ,Matilda ,Ellen & Pirre han är fan som en tjej ;)  
trevligt kväll orkar inte skriva så mkt god mat, dricka ;)

Torsdag:
 Vaknade upp mådde hum OK haha!
jag och lisa åkte till lkpg först av alla. Regnade massa , sen slösa vi pengar på donken trevligt. Efter det så åkte jag ut till Tornby, gick med mamma & pappa på Ikea och Ikano. Köpte lite skit som alltid;)
Köpte soffborde och en byrå, fick ihop möblerna tog en timme (y) -_- fett tråkigt sen städa, diska mm.
På kvällen kom Gabriel <33 Han ägde ut mig med att säga att det heter också och inte ochså som jag skriver.
trevligt kväll <33

Fredag:
 Strunta i hela dagen. vaknade vid nio <3 d u  ä r  b ä s t <3333:*
Typ åka hem, puss på mitt älskade buss kort <3

puss god natt <3

Bilder från i Onsdagen

 Ida & Paulina

 Linnea & Nilla

 Wiie


bitches

Grattis Nilla <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0