(n)---->(y)

förlåt tjejer men orkar inte ta allt nu ..<3

I dag har jag försökt åka hem från linköping inte det lättaste. Först försov jag mig eller något i den stilen. Men till slut så kom jag med en buss in till linköping, men när jag kom till rece så var det någon olycka mellan linköping och norrköping (N) så pendeln var inställd :@@@@@@@@@ FAN!!!!(a)
fick stå och vänta i 45 min på ersättnings buss (y) sen till slut kom jag fram till norrköping, handla lite mat i finspång med mamma och fixa mitt BANKKORT :D

Nu i kväll har jag ehm ..... sett på Mammas pojkar det är rätt bra eller jag gillar såna program typ^^
kan ju säga att jag HATAR julia -_- hon är så himla irriterande
skulle gärna sett att hon åkte ist för Issa.

men men nu ska jag sova :*


Kommentarer
Postat av: nilla

va orkar du inte ta? :) pöss

2009-10-30 @ 22:01:57
URL: http://www.soda-golden.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0