En vanlig Söndag!!

Okej måste säga att jag mår mkt bättre nu!
vissa är hur gulliga som helst!!!!!
Idag har jag varigt med mamma & mormor på Tib mamma köpte lampor (Y)
fick jag den lampan jag ville ha NEEE :@@@@@
okey jag blev skit sur (a)
Blev i alla fall en ny maja matta till mitt rum = Lorryboll= glad:D
Har övat lite till hund provet idag med -_- men kan långt ifrån allt!!
Sen har vi matten ligger efter, men ska jobba på den nu när saker är lite bättre.

Ska städa mitt rum nu och sen Stallet :)
Ska jag vara helt ärligt så gick det skit förra gången ,tänk om det går lika dåligt den här gången :O:O
eller det kan det inte haha.
Ska nog anmäla mig till CLEAR ROUND hoppningen  på lördag!!
blir Aksel finns ingen annan att välja på när Gemyten är sjuk :(

Hoppas ||Hoppas||Hoppas  att allt kan bli bra igen <3

puss heey<3
 
En fin Aksel på bild <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0