Pollux working equitation-Tävling TRK

Gick upp klockan 8 på en lördag :/ men jag skulle till stallet och då kan ja   g gå upp klockan sex om så skulle behövas :D
Kom till stallet vid nio börja borsta Gemyt ingen annan som skulle ha henne bra (A) hon blev fin ,försökte mig till och med på att göra en fläta (jag har förståt hur man göra en sånt där snygg fläta nu :))))
Red lite på vägen då gick hon på JÄTTE FINT ,kändes skit bra <3
Inne på banan gick det helt okey förutom att hon blev slö och jag inte tänkte på att jag kunde ha sporrar -_-*
fick ett diplom och en söt rosett :)
Efter det blev det galopp på gärdet :D FYY FÄSEN vaa kul !!!
Gjorde hela dagen :D
Måste vara något med bokstaven G som jag älskar <3
Så sjukt synd att Gemyt är C- ponny efter som jag börjar bli förstor för henne ;/
det suger röv :(


för den hästen är som guld för mig ,fråga inte varför ,det är mitt hjärta som säger det<3


ÄLSKAR DIG<3
       <---Köhls Gemyt

Kommentarer
Postat av: Linda

Var det tävling eller? :P

2009-09-27 @ 11:01:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0